Kako se lotiti najema pisarne?

Najem pisarne je postopek, ki vam lahko vzame precej časa in živcev. Podjetnik se namreč ponavadi slej kot prej znajde v položaju, ko mu domači prostor ne daje več možnosti za opravljanje posla. Lahko se sicer odloči tudi za nakup poslovnih prostorov, vendar je to precej visoka investicija, ki si je večina ne more privoščiti.

Nekateri potrebujejo večji poslovni kompleks, nekaterim pa zadošča najem pisarne. Ko se odločate za ta postopek, najprej dobro premislite, na kateri lokaciji želite poslovati. Po eni strani je seveda smiselo, da se ta ne nahaja preveč daleč od vašega doma. PO drugi strani pa naj bo čim bolj obljudena in naj se nahaja v katerem od večjih mest. Na tak način boste imeli bolj ugodno lokacijo za obiske s strani strank in poslovnimi partnerji. Tako se tudi poveča vaš ugled in možnosti za uspešno poslovanje bodo večje.

Kaj je pomembno poleg lokacije?

Ko okvirno določite, v katerem okolju se bo lokacija nahajala, začnite iskati ponudnike, ki tam oddajajo poslovne prostore. Navežite kontakt z njimi in se skušajte pridobiti čim več informacij glede najema pisarne. Seveda pa boste najboljšo predstavo dobili, ko se boste odločili priti na ogled.

Pozanimajte se o tem, kolikšen je strošek najemnine ter kolikšni so okvirni stroški vode, ogrevanja in ostalo. Bodite pozorni na to, kakšne razmere potrebujete, da boste lahko optimalno opravljali svojo dejavnost. Če gre za poslovalnico, kjer boste imeli dnevne obiske strank v trgovini, naj bo lokacija kar se da vidna s ceste in dostopna. Ali potrebujete dobre svetlobne razmere? Kaj vse se mora nahajati v pisarni, da boste lahko opravljali delo v njej? Je v njej dovolj prostora? Premisliti morate o številnih stvareh. Vzemite si čas in opravite čim več ogledov. Prizadevajte si za to, da bi dobili pisarno, ki vam bo iz vseh vidikov kar najbolj ustrezala. Ter da bo za to, kar dobite, čim bolj ugodna.

Kako se lotiti najema pisarne?